Tarieven taxi naar Schiphol

De tarieven van LuchthavenExpress voor uw taxi naar Schiphol zijn voordelig en vast. U kunt zelf de tarieven uitrekenen voordat u de bestelling plaatst. Onderstaande taxitarieven zijn vanaf prijzen en zijn afhankelijk met hoeveel personen u naar Schiphol wilt reizen en afhankelijk van de bagage. De vanaf prijzen zijn geldig voor een luxe sedan waar u met maximaal 4 personen met handbagage en 2 grote koffers mee kunt reizen. Wilt u meer bagage meenemen dan zetten we graag een van onze stations of busjes in voor uw rit naar Schiphol. De tarieven voor een taxi naar Schiphol en van Schiphol zijn gelijk. Voor het wegbrengen en het ophalen een van de taxi’s berekenen we dus hetzelfde tarief.

Tarieven naar en van Schiphol

Taxi Almere Schiphol

Taxi van Almere Poort naar Schiphol € 49,-
Taxi van Almere Haven naar Schiphol € 53,-
Taxi van Almere Haven (Hout en Nobelhorst) naar Schiphol € 57,-
Taxi van Almere Haven (Oosterwold) naar Schiphol € 65,-
Taxi van Almere Stad naar Schiphol € 53,-

Overige plaatsen naar Schiphol

Taxi van Aalsmeer naar Schiphol € 29,-
Taxi van Amersfoort naar Schiphol € 83,-
Taxi van Amsterdam naar Schiphol € 42,-
Taxi van Alkmaar naar Schiphol € 65,-
Taxi van Ankeveen naar Schiphol € 54,-
Taxi van Apeldoorn naar Schiphol € 129,-
Taxi van Arnhem naar Schiphol € 159,-
Taxi van Baarn naar Schiphol € 69,-
Taxi van Barendrecht naar Schiphol € 105,-
Taxi van Barneveld naar Schiphol € 95,-
Taxi van Bergambacht naar Schiphol € 95,-
Taxi van Bergen op Zoom naar Schiphol € 169,-
Taxi van Berken en Rodenrijs naar Schiphol € 83,-
Taxi van Beverwijk naar Schiphol € 43,-
Taxi van Biddinghuizen naar Schiphol € 115,-
Taxi van Blaricum naar Schiphol € 59,-
Taxi van Bosch en Duin naar Schiphol € 95,-
Taxi van Breda naar Schiphol € 149,-
Taxi van Broek in Waterland naar Schiphol € 55,-
Taxi van Bussum naar Schiphol € 57,-
Taxi van Capelle a/d IJssel naar Schiphol € 95,-
Taxi van De Bilt naar Schiphol € 75,-
Taxi van Delft naar Schiphol € 69,-
Taxi van De Lier naar Schiphol € 79,-
Taxi van Den Bosch naar Schiphol € 129,-
Taxi van Den Haag naar Schiphol € 65,-
Taxi van Den Helder naar Schiphol € 119,-
Taxi van Diemen naar Schiphol € 45,-
Taxi van Driemond naar Schiphol € 45,-
Taxi van Dronten naar Schiphol € 115,-
Taxi van Eemnes naar Schiphol € 65,-
Taxi van Eindhoven naar Schiphol € 175,-
Taxi van Elsloo (Frl) naar Schiphol € 199,-
Taxi van Enkhuizen naar Schiphol € 95,-
Taxi van Enschede naar Schiphol € 235,-
Taxi van Genemuiden naar Schiphol € 159,-
Taxi van Gouda naar Schiphol € 65,-
Taxi van Groningen naar Schiphol € 249,-
Taxi van Heemskerk naar Schiphol € 55,-
Taxi van Heerenveen naar Schiphol € 185,-
Taxi van Helmond naar Schiphol € 159,-
Taxi van Hilversum naar Schiphol € 59,-
Taxi van Hoevelaken naar Schiphol € 79,-
Taxi van Hoogland(erveen) naar Schiphol € 75,-
Taxi van Hoorn naar Schiphol € 75,-
Taxi van Huizen naar Schiphol € 59,-
Taxi van Kortenhoef naar Schiphol € 55,-
Taxi van Laren naar Schiphol € 59,-
Taxi van Leeuwarden naar Schiphol € 199,-
Taxi van Leiden naar Schiphol € 55,-
Taxi van Lelystad naar Schiphol € 79,-
Taxi van Leusden naar Schiphol € 79,-
Taxi van Linschoten naar Schiphol € 79,-
Taxi van Maassluis naar Schiphol € 85,-
Taxi van Maastricht naar Schiphol € 295,-
Taxi van Medemblik naar Schiphol € 89,-
Taxi van Meppel naar Schiphol € 189,-
Taxi van Monnickendam naar Schiphol € 59,-
Taxi van Muiden naar Schiphol € 49,-
Taxi van Muiderberg naar Schiphol € 49,-
Taxi van Naarden naar Schiphol € 55,-
Taxi van Nederhorst den Berg naar Schiphol € 55,-
Taxi van Nieuwegein naar Schiphol € 75,-
Taxi van Nieuwersluis naar Schiphol € 55,-
Taxi van Noordoostpolder naar Schiphol € 139,-
Taxi van Nijkerk(erveen) naar Schiphol € 85,-
Taxi van Nijmegen naar Schiphol € 159,-
Taxi van Oostvoorne naar Schiphol € 129,-
Taxi van Purmerend naar Schiphol € 55,-
Taxi van Renswoude naar Schiphol € 109,-
Taxi van Ridderkerk naar Schiphol € 115,-
Taxi van Roosendaal naar Schiphol € 175,-
Taxi van Rotterdam naar Schiphol € 79,-
Taxi van Schagen naar Schiphol € 85,-
Taxi van ‘s Hertogenbosch naar Schiphol € 129,-
Taxi van Soest naar Schiphol € 69,-
Taxi van Soesterberg naar Schiphol € 79,-
Taxi van Swifterbant naar Schiphol € 109,-
Taxi van Tilburg naar Schiphol € 169,-
Taxi van Urk naar Schiphol € 129,-
Taxi van Utrecht naar Schiphol € 75,-
Taxi van Veenendaal naar Schiphol € 109,-
Taxi van Vlaardingen naar Schiphol € 89,-
Taxi van Vleuten naar Schiphol € 75,-
Taxi van Volendam naar Schiphol € 59,-
Taxi van Weert naar Schiphol € 209,-
Taxi van Weesp naar Schiphol € 55,-
Taxi van Wormer naar Schiphol € 55,-
Taxi van IJburg naar Schiphol € 45,-
Taxi van IJmuiden naar Schiphol € 55,-
Taxi van ‘t Zand naar Schiphol € 95,-
Taxi van Zeewolde naar Schiphol € 89,-
Taxi van Zeist naar Schiphol € 85,-
Taxi van Zwolle naar Schiphol € 165,-

Staat uw plaatsnaam niet in de lijst? Neemt u dan contact met ons op zodat wij u een prijsopgave kunnen sturen.

LuchthavenExpress.nl
5.0
powered by Facebook
Sandra van Vulpen
Sandra van Vulpen
2018-09-19T01:59:23+0000
In 1 woord fantastisch!! Opgehaald door de eigenaar. Lastminute geboekt en tip top in orde. Een hele gezellige rit gehad! Dank je wel 🙂
Piet Van Lunteren
Piet Van Lunteren
2018-08-31T12:51:20+0000
Zeer goede service, geen gehaast, keurig op tijd. Vriendelijke chauffeurs tijdens onze rit naar Schiphol en terug. Duidelijke sms over de ophaal plaats bij Schiphol, meteen wanneer je aankomt. Wij zijn zeer tevreden!
Marlon Vasilda
Marlon Vasilda
2018-08-30T08:56:52+0000
Vannacht opgehaald, op Schiphol...zeer nette service, chauffeur verstaat zijn vak. Goede ritprijs en pinnen in de nacht ook mogelijk. Zeker voor herhaling vatbaar🚕😁👍🏽
Tamara Vasilda
Tamara Vasilda
2018-08-30T08:18:15+0000
Fijn contact! Goede service. Doen erg hun best om je meteen op te halen van de luchthaven. Fijn zo’n ontspannen rit naar huis . Zeker aan te raden! En niet onbelangrijk een goede prijs ook!
Linda Jeuster
Linda Jeuster
2018-08-21T12:10:05+0000
Om 01.00 uur in de nacht opgehaald door de vriendelijke eigenaar. In de taxi begon de vakantie al. Voor de incheckbalie afgezet, echt super geregeld voor een goede prijs.
Nicole Cocheret de la Morinière
Nicole Cocheret de la Morinière
2018-07-04T17:12:37+0000
Na een nachtvlucht de taxi genomen en zijn we veilig thuis gebracht. Met 2 kleine kinderen hebben wij dit als zeer prettig ervaren. Geen gehaast en een gezellig gesprek met de chauffeur. Volgende keer voor ons weer Luchthavenexpress.
Harry Duijnmayer
Harry Duijnmayer
2018-06-29T13:59:45+0000
In een woord "Fantastisch". Super geregeld, goeie communicatie door de chauffeurs, Netjes op tijd, en kunnen pinnen! absoluut een aanrader!! Wij gaan niet meer met eigen vervoer naar schiphol, maar met dit taxi bedrijf!!
Kim Tiemessen
Kim Tiemessen
2018-06-26T16:54:15+0000
Goeie service! Netjes op tijd en zeer vriendelijke chauffeur! Top! Zal hier zeker vaker gebruik van maken!
Janneke Sikken
Janneke Sikken
2018-05-14T14:32:28+0000
Goede service, heldere communicatie en een gezellig gesprek tijdens de taxirit van en naar de luchthaven.
Annie Erben
Annie Erben
2018-04-24T18:19:11+0000
Geweldig in één woord. Prima mail verkeer en we kregen zelfs nog een iets grotere auto van de heer De Jager omdat hij zeker wilde zijn dat alles mee ging (voor het goede doel). Dat is toch een geweldige service. Dus zeker een aanrader voor iedereen. En het is ook nog betaalbaar.
Sjomara Specht
Sjomara Specht
2018-02-08T17:57:58+0000
Normal schrijf ik niet zo snel recensies, maar dit was zo’n relaxed taxi ritje naar Schiphol dat ik zeker iedereen aanraad om te boeken via LuchthavenExpress!!
Roel Nieuwenhuis
Roel Nieuwenhuis
2018-02-04T18:02:28+0000
Helemaal top. De reservering, de behulpzame en vriendelijke chauffeur kortom prima service. Een aanrader.
Yolanda Knol
Yolanda Knol
2018-01-27T17:48:49+0000
Super geregeld snel leuke prijs en op tyd en hele vriendelijke mensen voor mijn volgende vakantie ga ik ze weer boeken echt een aanrader
Maaike Van T Hull
Maaike Van T Hull
2018-01-27T08:37:43+0000
Uitstekende service, mooie website met duidelijk boekingssysteem en diverse betaalopties. Taxi was ruim op tijd, chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. Ik kan deze taxiservice van harte aanbevelen!
Bianca Schiphorst
Bianca Schiphorst
2018-01-26T19:47:18+0000
Super geregeld, niets is te veel, het mail verkeer was goed, (want ik had omdat de betaling niet geweldig verliep wat verkeetd ingevuld. Dus menig mail verkeer gehad de toon vam de mail erg geduldig en zorgzaam) de communicatie is top, ze houden zelf bij wanneer en waar je land, je krijgt een apje waar ze staan, gezellig gesprek in de auto, ik vind het top kan niets negatiefs bedenken. Voor mij uitstekende service
Isabelle Bronsdijk
Isabelle Bronsdijk
2018-01-26T18:21:20+0000
Wij waren zeer tevreden. We hadden een vroege vlucht en ze waren keurig op tijd. Ik zou deze taxi service weer bestellen.
Peter Harmsen
Peter Harmsen
2018-01-19T06:17:11+0000
Al meerdere keren gebruik van deze service gemaakt en altijd top. Nette chauffeurs, hele fijne service!
Gabriel Ajabahian
Gabriel Ajabahian
2017-12-29T10:46:47+0000
Very good service from Almere to the airport. The driver was very helpful.
Deborah Middleton
Deborah Middleton
2017-11-11T14:52:38+0000
Wat een fijne en snelle service! Waar ze de kunst nog verstaan van net dat stapje extra doen voor je klant!
Irma Heijman
Irma Heijman
2017-11-06T18:15:06+0000
Echt een goede service en ook nog heel betaalbaar.
Tom Vermeulen
Tom Vermeulen
2017-10-31T11:11:11+0000
Stond ik daar om half 2 snachts helemaal alleen op station Weesp. Na een aantal teleurstellende telefoontjes stond dit bedrijf als enige binnen een kwartiertje voor mij klaar. De Heer de Jager, 1000 maal bedankt voor de gezellige rit!
Nathasja Meinen
Nathasja Meinen
2017-10-28T17:14:52+0000
Afgelopen vrijdagnacht zijn wij opgehaald vanaf Schiphol. We hebben even moeten wachten maar dat vonden wij niet erg. Verder leuk en gezellig gesprek gehad in de taxi en keurig met onze bagage bij de deur afgezet. Wanneer wij weer op vakantie gaan boeken wij hier zeker onze taxi.
Alwin Kluit
Alwin Kluit
2017-10-24T10:20:10+0000
Zeer tevreden over deze service. Reservering, betaling, communicatie en bejegening zijn dik in orde. Je merkt aan alles dat er heel zorgvuldig wordt gewerkt. Kan het iedereen aanraden.
Willemijn de Lint
Willemijn de Lint
2017-09-20T15:44:33+0000
Alles liep op rolletjes en we hebben erg gelachen onderweg! Een heel goed begin van de vakantie.
Karolijne Borm
Karolijne Borm
2017-09-15T15:57:30+0000
Prima service! Voor de vakantie alles afgesproken. Laatste dag van de vakantie een appje om t geheel nog eens extra te bevestigen . Ze houden zelf in de gaten of je vertraging hebt of eerder aankomt! Eenmaal aangekomen kregen we een berichtje van de chauffeur. Omdat de bagage flink vertraging had (anderhalf uur), kwam de chauffeur op een gegeven moment in de knoei met zijn volgende passagiers.....Hij heeft toen een collega opgebeld en die heeft het van hem overgenomen zodat wij toch netjes naar huis werden gebracht en die andere mensen niet in de knoei kwamen! Top geregeld!
Nienke Groen
Nienke Groen
2017-09-15T15:31:17+0000
hele goede attente service, geen stress, fijne chauffeur en auto.
Virginia Ramona
Virginia Ramona
2017-09-15T08:15:37+0000
Ben erg te vreden ze waren ruim optijd bij schiphol gezellige chafeur en heel goedkoop zeker een aanrader voor als je op vakantie gaat en trug komt 😘
Anneke van den Akker
Anneke van den Akker
2017-09-14T19:59:50+0000
Op tijd ,vriendelijk en niet duur.
Salah Kanaan
Salah Kanaan
2017-09-14T19:13:16+0000
Uitstekende service, vriendelijke chauffeur. 10 min voor de afgesproken tijdstip stond hij al voor de deur. Prijs/kwaliteit verhouding een prima bedrijf. Volgende keer gaan wij zeker weer gebruik van maken. Salah Kanaan
Duke Ham
Duke Ham
2017-09-14T13:16:46+0000
Geweldige service en duidelijke website. Halfuur voordat je wordt opgehaald krijg je een SMSje. Als je niet reageert wordt je prompt uit je bed gebeld 😉 Zeer behulpzame en aardige chauffeur ondanks het tijdstip (04:00 !). Prijs is zeer concurrerend en als je met 4 man bent bijna net zo duur als de trein. Keurige auto (MB), ruim en comfortabel. Gewoon top!
Dorothy Ter Veen-Ter Horst
Dorothy Ter Veen-Ter Horst
2017-09-14T12:18:11+0000
Wat relaxt op vakantie gaan!! Van te voren via de app meedenken over de extra bagage....en ruim op tijd voor de deur om de koffers vast in te kaden terwijl onze laatste slok koffie weg werken en huis afsluiten. Gezellig babbeltje onderweg en voor de juiste hal afgezet..... was prima in orde!!👍🏻
Johan Roelfsma
Johan Roelfsma
2017-09-14T12:05:20+0000
Super goed. Fijne service. Op tijd en ook nog een belletje van te voren Dik tevreden een aanrader !
Roberta Williams
Roberta Williams
2017-08-26T08:33:54+0000
Excellent service....brilliant drivers!!! I was very impressed with their service.
Annemarie Mikkers
Annemarie Mikkers
2017-08-20T21:34:56+0000
Super goede service! Ruim optijd aanwezig. En een hele gezellige chauffeur! Echt een aanrader �
Next Reviews